BikeRadar a écrit:Blanco team bikes also sub in team-only machined aluminum linear-pull brakes instead of the molded carbon composite arms used on production Giant Propel Advanced SL. The material change and chunkier shape certainly add weight – and look to possibly impact the aerodynamic performance, too, at least on paper – a quick pull of the lever reveals that they work quite a bit better, too.
Lever feel is firmer and more positive than on production bikes we've ridden, the cable anchor uses a bigger and more cable-friendly clamp design, and the fully enclosed stainless steel noodle locks into a more secure socket. Team brakes sport a dual-position noodle anchor, too, to more easily accommodate narrow and wide-profile rims without requiring additional adjustment.
Ajaj a écrit:Peut etre que les premières séries étaient pas au top non plus. Le coude est effectivement bien serré par contre, j'esseair bien d'y mettre une roulette si j'en avais un.
Jojo13 a écrit:Les 404 sont à pneus?
eliot38 a écrit:bonjour
que pensez vous de ce vélo en bosse ?
vttiste49 a écrit:Magnifique spad CHRIS, c'est un taille S?
Tu as mis une attache rapide sur ta chaine 11v? Est ce qu'on peut en savoir plus?
Comme toi je suis en attente du cintre, normalement montage semaine prochaine...![]()
Je vous tiens au parfum!
Utilisateurs parcourant ce forum: Aucun utilisateur enregistré et 13 invités